תיבת תלונות – אאורה
אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חווית הבנייה הטובה ביותר בישראל. אנו מבינים שחוויה זו עשויה לכלול לעיתים תקלות אשר ייצרו אי שביעות רצון, ותפקידנו הוא לאפשר לכם להביע אותה בצורה נוחה וקלה.
כיצד ניתן להגיש תלונה?
מלאו את הטופס המצוי בעמוד זה, תוך ציון פרטיכם, פרטי הנכס ותיאור מפורט של התלונה.
מה יקרה לאחר הגשת התלונה?
- עם קבלת התלונה, נציג מטעם חברת אאורה ישראל ייצור איתכם קשר בהקדם האפשרי
- נבחן את המקרה לעומק ונשתדל לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.
- נעניק לכם עדכונים שוטפים לגבי התקדמות הטיפול בתלונה.
חשוב לנו לציין:
- חשוב לנסח את התלונה בצורה ברורה, תמציתית ועניינית.
- אנו מתייחסים לכל תלונה ברצינות רבה.
- אנו נעשה כמיטב יכולתנו לפתור את הבעיה לשביעות רצונכם.
- אנו מעריכים את שיתוף הפעולה שלכם ומודים לכם על המשוב.
אנו מאחלים לכם חווית בנייה נעימה!